مراحل خرید اسکرابر صنعتی و تفاوت های آن

تفاوت حجم، توان مانور، ویژگی ها محیطی و سطح بهداشت ما یحتاج در دور و بر های متفاوت، بایستگی استعمال از دستگاه های زمین شوی صنعتی با مشخصه های گوناگون را ایجاب می کند. سودمندی یک دستگاه اسکرابر برقی و کوشش ماشین شستشوی کف در یک دور و اطراف مشخص، خیر فقط به پهنای شستشو و گنجایش مخازن آن، بلکه به مشخصه هایی همانند نوع هدایت، منبع تغذیه بستگی دارااست و با تعیین یک دستگاه کفشوی صحیح و مطلوب می شود به سطح بهداشت متبوع دست یافت. بر این شالوده می اقتدار این دستگاه ها را مطابق پارامترهای پایین تقسیم بندی نمود. نوع پیاده سازی و گنجایش دستگاه، بر بها اسکرابر اثر میگذارند.


انواع خرید اسکرابر صنعتی از لحاظ نوع هدایت
نوع هدایت ماشین زمین شوی صنعتی غالباً بر بعدها دستگاه کف شوی صنعتی ، پهنای شستشو و گنجایش مخازن تاثیرگذار بوده و همینطور از دید انرژی صرف گردیده بوسیله استفاده کننده و راندمان او اساسی است. بر این محور دستگاه های اسکرابر صنعتی به دو گروه اساسی تقسیم بندی می گردند

اسکرابر دستی
اسکرابر صنعتی سرنشین دار
این تقسیم بندی بر تعیین دستگاه در سایت بیسون صنعت درست و مطلوب تأثیر بسیار مهمی دارااست.
اسکرابر دستی چیست؟
در‌این نوع کف شوی صنعتی یا این که دستگاه شستشوی کف، مخاطب در پشت دستگاه قرار گرفته و خلال جنبش دستگاه زمین شوی صنعتی را در جهت متبوع هدایت می کند. سبک های دستگاه کفشور دستی معمولاً به طور دارای انسجام و با بعد ها فشرده پیاده سازی و ساخت میگردند و در فیض برای کاربرد در دور و بر های با حجم معدود و میانگین و کاربرد در فضاهایی همچون راهرو مطلوب هستند. پیاده سازی فشرده این کفشور صنعتی یا این که ماشین شستشوی کف، قابلیت و امکان مانور موردنیاز را برای کاربرد دستگاه کفشوی در فضاهایی با تراکم بالای مانع ها محیطی همچون کلاس های درس و ... آماده می کند. از دستگاه های کف شوی صنعتی دستی ضمن فضاهای خرد در فضا های دارنده حجم بالا تحت عنوان کامل کننده برای دستگاه های اسکرابر خودرویی به کارگیری میگردد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.