منبع تغذیه اسکرابر دستی و خرید اسکرابر صنعتی

دستگاه های کف شوی صنعتی دستی در سبک های اسکرابر برقی و باطری دار پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز گردیده اند. هر کدام از کفشوی های کابلی دارنده سبک شبیه باتری دار می‌باشند و با دقت به موقعیت محیطی و تجهیزات پیش رو زمین شوی صنعتی متبوع گزینش می گردمنبع تغذیه اسکرابر سرنشین دار
منبع تأمین انرژی زمین شوی صنعتی خودرویی همواره از نوع باتری میباشد تا ماشین شستشوی کف محدودیت های کابل برق را نداشته باشد و بتواند آزادانه در گوشه و کنار جنبش کند.

اسکرابرهای فعالیت کننده با سوخت فسیلی
در برخی موردها دسترسی به منبع الکتریکی نیست و همینطور فایده گیری از دستگاه کفشوی با اقتدار فراتر به خیال وسعت آلودگی الزامی میباشد، برای رفع این نیاز که بیشتر در اطراف های صنعتی دیده می شود، از ماشین های زمین شوی مجهز به موتورهای کار کننده با سوخت های فسیلی همچون بنزین، دیزل و LPG استعمال میگردد. بنابراین شما می توانید با خرید اسکرابر صنعتی از این ویژگی ها استفاده میکند.

گونه های اسکرابر صنعتی از نگاه تجهیزات و مشخصه های ویژه

به کار گیری از نسخه های استاندارد دستگاه های کفشوی صنعتی یا این که زمین شوی صنعتی در اکثر وقت ها دور و اطراف ها به نیکی پاسخگوی نیاز نظافتی است. البته اضافه شدن برخی تجهیزات و امکانات خاص به کفشور صنعتی می‌تواند سودمندی این امکانات را هنگام کاربرد در دور و اطراف های ویژه ارتقاء دهد. سه گروه اصلی از اسکرابرهای دارنده تجهیزات خاص عبارت اند از:

اسکرابر بیمارستانی
این منزلت از ماشین کف شوی صنعتی یا این که زمین شوی صنعتی برای کاربرد در دور و اطراف های مستلزم، سطح بالای بهداشت پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز گردیده اند. در ساخت و ساز مخازن این اسکرابرها از مواد آنتی باکتریال مستعمل میباشد و خواص ضد باکتری دستگاه یک خصوصیت مستمر آن به حساب آورده می شود. وجود افزودنی های آنتی باکتریال در ماده تولیدکننده مخازن موجب از دربین رفتن 99/9 % باکتری و میکروب ها پیاله بازه زمانی سه روز گردیده و از رویش و انتشار کارداران بیماری زا جلو گیری می کند. همینطور موتورهای به شغل رفته در سبک های دستگاه کفشوی بیمارستانی به جهت عنایت متانت در دور و بر هایی مانند مریض خانه ها، بیمار‌ستان ها، سرای سالمندان و ... دارنده تلاش با سطح صدای بسیار ذیل میباشد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت بیسون صنعت مراجعه نمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.